۴ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری:

ری به حیات خلوت معضلات و مشکلات تهران تبدیل شده است

ری به حیات خلوت معضلات و مشکلات تهران تبدیل شده است

ری- رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: ری به حیات خلوت معضلات و مشکلات تهران تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خلیل آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان ری که با حضور حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و با معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهرستان، بخشداران و سایر اعضا در محل فرمانداری ری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: شهرستان ری با بحران محیط زیست مواجه است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه آرادکوه مشکلات فراوانی را به ری تحمیل کرده است گفت: ری بایستی یک شهر گردشگری و بوم گردی باشد ولی متأسفانه تبدیل به حیات خلوت معضلات و مشکلات تهران شده است.

خلیل آبادی با بیان اینکه مردم ری می‌توانند از ظرفیت بالای ری در بخش بوم گردی استفاده کنند و صنعت گردشگردی را بویژه در روستاها احیا کنند افزود: ری این ظرفیت را دارد که به قطب گردشگری تبدیل شود و از پتانسیل‌های ذاتی این منطقه به بهترین شکل ممکن بهره مند شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در ادامه عنوان داشت: مسئولین بایستی لزوم تفکیک زباله از مبدا و همچنین معضلات و آسیب‌های پسماند را اطلاع رسانی کنند چرا که: حفاظت از محیط زیست و صیانت از منابع طبیعی نیازمند عزم تمامی بخش‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی است.

کد خبر 4807308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha